Известие

Collapse
No announcement yet.

Търси се: бургазлия за оглед

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Знам за добавките, че трябва да се ползва течна, но все пак ще е по-добре да се ремонтира правилно, ама и ти си прав - може да свърши работа, ще видя какъв е отвора.

    Благодаря за съвета!

    Comment


    • #17
      Бтв, гледах я тази по обявите, провери и лявото огледало, че съм виждал здраво, прибрано и непипано известно време, така се беше спекло, че си остана прибрано вовеки.
      166 2.4 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
        Знам за добавките, че трябва да се ползва течна, но все пак ще е по-добре да се ремонтира правилно, ама и ти си прав - може да свърши работа, ще видя какъв е отвора.

        Благодаря за съвета!
        Мина ми една мисъл...
        Сигурно ли е, че радиаторчето е пробило а не кранчето!?
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          Ще проверя огледалото.

          В сервиз са казали на собственика, че радиатора тече.

          Взел си е нова кола и затова продава тая, занете как е - всеки го казва това, вече доколко е вярно - не се знае..

          Comment


          • #20
            Не проследих добре темата, ама защо се цели съживяването на мъртвец, като тук има кола в движение с история?

            Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #21
              Защото мъртвеца е спортното ново купе, има разни екстрички, а е и по-млад.

              А и това доказва верността на подписа ти.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
                Защото мъртвеца е спортното ново купе, има разни екстрички, а е и по-млад.

                А и това доказва верността на подписа ти.
                Ти си знаеш.....що за екстри са неработещите екстри.....
                по темата...взимаш две тапи от шампаско, или една тръбичка с подходящият диаметър и две скоби, за да можеш да изолираш радиаторчето на парното....маркучите са отзад на мотора и влизат в купето, няма как да ги сбъркаш, след това долей охладителна течност, запали колата и обезвъздуши от радиатора, за да няма аномалии по време на движение.....по време на движение, спирай и проверявай масло и антифриз.....за да си спокоен, гледай уредите, защото колата е непозната за теб......вземи си малко повече пари за гориво, защото с това прекъсване, не знам какъв разход ще ти даде....Успех..... за намиране на части и помощ не се притеснявай...има ги......а и сектатата 155 сме задружни и си помагаме, кой с какво може....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
                  Защото мъртвеца е спортното ново купе, има разни екстрички, а е и по-млад.

                  А и това доказва верността на подписа ти.
                  Ще науча и аз нещо ново значи... Какви са въпросните екстри на това купе!?
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    Климатика, чиято работа може да се възстанови;
                    Еърбег, дето надали работи;
                    По-широка стъпка, вероятно по-устойчиво на корозия и по-стабилно купе (това съм го чел);
                    Ако е с quick rack - по-спортно завиване.
                    А е и със спойлер и преден лип.

                    Момчета, искам да сте максимално честни, защото ми правите невероятна услуга и осъзнавам, че най-вероятно съм в грешка, но смело ме коригирайте.

                    Но да, на Боби е много по-поддържана, а е и първи собственик.

                    Как мога да предотвратя поява на корозия по купето, като приемем, че няма никаква корозия?
                    Или с корозията се работи на принципа - като се появи - кърпим?

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
                      Климатика, чиято работа може да се възстанови;
                      Еърбег, дето надали работи;
                      По-широка стъпка, вероятно по-устойчиво на корозия и по-стабилно купе (това съм го чел);
                      Ако е с quick rack - по-спортно завиване.
                      А е и със спойлер и преден лип.

                      Момчета, искам да сте максимално честни, защото ми правите невероятна услуга и осъзнавам, че най-вероятно съм в грешка, но смело ме коригирайте.

                      Но да, на Боби е много по-поддържана, а е и първи собственик.

                      Как мога да предотвратя поява на корозия по купето, като приемем, че няма никаква корозия?
                      Или с корозията се работи на принципа - като се появи - кърпим?
                      Не научих нищо ново за модела
                      Принципно знам още разлики м-у старото и новото купе +силвърстона и тн но това няма значение..

                      С ръждата няма оправия, рано или късно тръгва от някъде.. При мен е почнала да яде задните вежди + разните му там ниши и тн...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #26
                        Е аз тея неща тук съм ги чел, та се съмнявах да научиш нещо ново.
                        А и ми изглежда малко по-добре с тея широки калници.

                        Ще ги погледна и двете, защото така или иначе имам ходене до Бургас, пък ще го мисля тогава.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
                          Е аз тея неща тук съм ги чел, та се съмнявах да научиш нещо ново.
                          А и ми изглежда малко по-добре с тея широки калници.

                          Ще ги погледна и двете, защото така или иначе имам ходене до Бургас, пък ще го мисля тогава.
                          Из "общите приказки" има разхвърляно инфо с доста снимки за разните му ремонти правени и тн...

                          Така и не се намери време/нерви да взема и да събера на едно място всякаквите му ремонти които съм правил + преправянето което последва и тн...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            Относно теча от охладителната система аз бих действал, по следният начин.
                            Махаш пластмасата, където е въздуходода към краката на шофьора, виждаш кранчето на самото парно, там е входа, ако функционира плавилно кранчето го оставаш в затворено положение (погледни хубаво дали самият теч не е от него, че доста хвърлят фира тия боклуци ), даже за да си сигурен откачи пружинно ставният механизъм и го затвори на ръка, за всеки случай си вземи течност за доливане, но мисля че ако затвори хубаво кранчето няма да имаш проблем.
                            За стъклото, аз търсих известно време за моята Super модела некое 2-ра ръка със същият оттенък, но уви не изпадна, и се наложи да отида в кобра, предложиха ми обикновено полско и леко зеленикаво китайско, избрах китайското че някак на ми се върза с другите стъкла. Излезна ми някъде 80-на лева стъклото и още 40-тина за нови уплътнения, останах доволен. Трудно го изчистих след това от оригиналната мърсотия, след няколко измивания със спирт. А и ако им ползваш услугите да знаеш че нито един от стикерите, няма да ти го свалят като хората.
                            Last edited by Uner; d.m.y г., 23:47.

                            Comment


                            • #29
                              Колега за стъклото не се притеснявай толкова, аз моята я търкалям повече от 1 година с такава люспа и до сега не е ставало проблем...е никога не се знае, разбира се
                              Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                              Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                              Comment

                              Working...
                              X